Sibersahne blogger temaları

Sibersahne blogger temaları hakkında bilgi sunan blogger logosu
 Türkçe ve seo ayarları yapılmış blogger temaları'nı kim istemez ki ? Ben mesela sibersahne webmaster forum yarışmasına katılırken dahi sibersahne galeri adresinden bir tema seçtim.Gördüğünüz gibi tema hem kaliteli hemde görünüm olarak çok muhteşem.Sanırım son tema olduğundan üzerinde baya çalışılmış ve seo konusunda üzerine baya yoğunlaşılmış.Ben şahsım adına bu temayı çok beğendim.



Benim kullandığım tema Blogspot Possibility Teması sayfasında yer alıyor.Hem bu adresten temayı indirebilirsiniz hemde detayına göz atabilirsiniz.Gerçi ben twitter ve facebook adreslerim olmadığından üstte bulunan butonlara karışmadım.Hali ile adresler sibersahne.com'un adresleri olarak kaldı.

Eğer sizlerde kendinize bir tema seçmek isterseniz Sibersahne blogger temaları adresine göz atınız.Kategorilerde kendinize uygun temayı seçip yükleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler